Повернення товару

Політика обміну та повернення продукції

Згідно з чинним законодавством України, а саме Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172, з асортименту нашого магазину не підлягають обміну (поверненню) такі товари (належної якості):

  1. парфумерно-косметичні вироби;
  2. корсетні товари;
  3. білизна натільна;
  4. панчішно-шкарпеткові вироби;

Всі інші групи товарів, що не входять до вищеперелічених, ви можете повернути або обміняти протягом 14 робочих днів, згідно з Законом України “Про Захист прав споживачів”

Ми високо цінуємо свою репутацію. Усі товари, представлені в нашому інтернет-магазині, є 100% оригінальною продукцією. Купуючи товари у нас, ви можете бути впевнені у їх якості та оригінальності.

У випадку, якщо товар підлягає поверненню, кошти будуть повернуті на вашу банківську картку, чи будь-яким іншим зручним для вас способом. Для цього наш менеджер може запитати ваші банківські реквізити: номер картки, ПІБ та ІПН.


Не підлягають поверненню/обміну товари, якщо:

  1. У вас відсутній товарний чек (накладна), або інші документи, підтверджуючі покупку.
  2. Товар був у використанні, або на ньому видно сліди пошкоджень.
  3. Товари з категорій, затверджених Кабміном (білизна, парфуми, корсети, панчохи/шкарпетки).
  4. Минуло 14 днів від моменту покупки.

Однак, якщо ви зіткнулися з будь-якою проблемою з вашим замовленням, будь ласка, повідомте нам, і ми зробимо все можливе, щоб вирішити її в найкоротші терміни.


Пошкоджений товар:

Якщо товар був пошкоджений під час транспортування, ми негайно надішлемо вам новий товар без додаткових витрат. Усі питання, пов'язані з пошкодженнями, ми вирішуємо безпосередньо з транспортною компанією. Зв'яжіться з менеджером, який обробляв ваше замовлення, опишіть ситуацію та надішліть фотографії.

Обмін або повернення здійснюється протягом 1-2 робочих днів після отримання нами пошкодженого товару.


Товар не відповідає замовленню:

У рідкісних випадках товар може не відповідати вашому замовленню. Повідомте нам про це і ми замінимо або надішлемо відсутні товари за наш рахунок. Крім того, ми надамо вам знижку на наступне замовлення або додамо приємний подарунок як компенсацію.

Обмін або повернення здійснюється протягом 1-2 робочих днів після отримання нами товару, який не відповідає замовленню.


Втрата посилки:

Спочатку зверніться до транспортної компанії, щоб дізнатися місцезнаходження вашої посилки, або відстежте її за номером ТТН, який ви отримали від нас. Якщо вам не надають інформацію або повідомляють про втрату посилки, зв'яжіться з нашим менеджером і ми надішлемо вам нове замовлення безкоштовно, взявши на себе всі витрати на доставку.

Обмін або повернення здійснюється протягом 1-2 робочих днів після отримання підтвердження від транспортної компанії про втрату посилки.


Товар з виробничим браком:

Якщо ви виявили товар з виробничим браком - зв'яжіться з нами. Ми запропонуємо вам найкращі варіанти вирішення проблеми, включаючи повернення або обмін.

Обмін або повернення здійснюється протягом 1-2 робочих днів після отримання нами бракованого товару.


Зв'яжіться з нами, якщо у вас виникли запитання. Всі контакти знаходяться на сторінці контакти